Biraz hava biraz duman

Zaman çok hızlı akıyor tütsü ve pipoya odaklandığımda zamanın yavaşladığına inanıyorum. Hızlı akan zaman hızlı düşünceler hızlı kararlar. Ben ne yapıyorun?

Bu benim bu sitede 50.gönderim amma zaman olmuş. O zamanlar ne için açmıştım şimdi neye dönüştü? Zamana, rüzgara direnen bir kaya gibi olamadım. Hem aslında kayada rüzgara direnip değişmeden duramıyor. Çok yüksek dağlara çıktım aşınmış değişmiş yıpranmış yorulmuş çok kaya gördüm. O zaman rüzgar mı olsak? E o zamanda kimsede kalıcı olamicaz? Bu da bize ters.

Kendime bir iyilik yapıp mesai bittiğinde deniz kenarına gittim. Bunu yaz aylarında asla yapmam çünkü orası çok kalabalık olacak ben denizi onunla başbaşayken seviyorum tuzlu su kokusunu kimseyle paylaşmak istemiyorum.

Dün denize yeni tütünümü tattırdım tadı çok güzel ama kokusunu alamadım çaldı benden.

Hep merak ederdim kuş olsam burayı nasıl görürdüm diye. Bu sefer drone ile gittim 🙂

Gerçekten böyle daha güzelmiş ucu beyaz dalgalar toprak kimsenin olmayışı oldukça güzel.

Bu da benim gözlerimden…

Teşekkürler beni ısıtan polar, teşekkürler bana kuş gibi görmeyi sağlayan drone ve teşekkürler yakışıklı 🙂

Yayınlayan

-Ömer

Büyük bir şirkette sistem güvenliği üzerine çalışıyorum kafama göre takılıyorum kendimi süslü bir şekilde anlatmak istemiyorum mütevazilikten değil koca evrende ufak bir canlıyız büyüklüğümüz kime silah, et, araba, dağlar, bilgisayar vs gibi şeyleri seviyorum birazda geziyorum o kadar işte :)

Yorum bırakın